Obserwatorzy

piątek, 22 lutego 2013

Przepraszam ;(

Witajcie!
Długo zastanawiałam się nad tą decyzją i w końcu ją podjęłam. Niestety, muszę zawiesić bloga. Nie daję sobie rady z prowadzeniem 2 blogów, a z racji tego, że mam więcej napisanych rozdziałów na pierwszego bloga, jego nadal będę prowadzić. Przepraszam, jest to niezależne ode mnie. Mam naprawdę dużo nauki, chociaż jeszcze mam przez chwilę ferie. Być może będę tutaj wpadać raz, dwa razy na miesiąc i coś dodawać, ale nie obiecuję. Musicie uzbroić się w cierpliwość. Przepraszam jeszcze raz ;(
To, że zawieszam nie znaczy, że nigdy tu nie wrócę. Robię po prostu przerwę. Nie martwcie się, jeszcze tu zaglądnę ;)

Wasza
Marry Styles :)

6 komentarzy:

  1. nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
    dlaczego to mi to robisz?! :(
    Ja kocham to opowiadanie rozumiesz?! Czekam na każdy rozdział z ogromną niecierpliwością?! Nie umiem żyć z myślą, że blog jest zawieszony! Nie potrafie sobie tego wyobrazić ze nie ma tutaj być nic dodawane przez jakiś czas! Ja cie prosze! Nie zawieszaj! :(
    Dodawaj te rozdziały...choćby co tydzien, co dwa! Ale dodawaj! Nie zawieszaj♥ Ja w ciebie wierzę, wiesz że dasz rade! :) Jesteś wielka! A z takim talentem to rozdział nie zajmie ci dużo!
    Proszęęęęęęę! ♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie !!! Takie super opowiadanie a Ty je zawieszaasz ?????? Jak możesz ? ;p
    Trudno .. Jakoś sobię poradzę ;/
    Ale obiecaj , że będziesz chociaż wpadać dwa razy na miesiąc .... Proszę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, bardzo lubię tego bloga, ale cóż. ;((

    OdpowiedzUsuń
  4. nie możesz ;( to mój ulubiony blooog :( nie rób tego ;((( !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Blagam nie zawieszaj. Ten blog jest wrecz magiczny! Uwielbiam ich przygody i nie moge doczekac sie tego biwaku!!! BLAGAM!! pisz chociaz raz w miesiacu!

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie szkoda :( ale w takim razie musisz szybko dodać rozdział na drugiego bloga !! czekam xd

    OdpowiedzUsuń