Obserwatorzy

niedziela, 18 listopada 2012

Wprowadzenie + bohaterowie.

Cześć! Nie wiem, co mnie naszło, ale założyłam drugiego bloga x D  Dla przypomnienia: jestem Marry Styles z bloga one-direction-wonderful-story.blogspot.com. Pewnie wiele z Was trochę mnie zna ; )  Długo się zastanawiałam, czy zacząć pisać nowe opowiadanie, czy też nie powinnam tego robić. Pomysł na nie wpadł mi szczerze mówiąc na chemii i od tego czasu tylko ono chodziło mi po głowie i nie chciało wylecieć. Po długich rozmyślaniach zdecydowałam się na to wczoraj i napisałam prolog. Wyszedł mi on (nie chwaląc się) całkiem, całkiem ; )  Za całą szatę graficzną, czyli szablon i nagłówek, nad którym siedziała wczoraj i dzisiaj przez kilka godzin, jest moja kochana siostra Iwonka, której bardzo dziękuję ; )  Dziękuję również Zulci z bloga: http://from-hatred-to-love.blogspot.com/ , która służyła mi dobrą radą ; )  A więc dzisiaj chciałabym dodać bohaterów. Mam nadzieję, że pojawi się chociaż kilka osób, które będą mi kibicować i wspierać ; )  No to, zaczynamy!




Kimberly Jones- osiemnastoletnia dziewczyna, o brązowych włosach i niebieskich oczach. Ma angielskie korzenie, lecz mieszka w Polsce; jej mama jest Polką, zaś tata pochodzi z Anglii. Swoje imię odziedziczyła po babci. Jest zwariowana, szalona, wiecznie uśmiechnięta, sympatyczna, rzadko płacze, nawet pomimo swojej tragedii życiowej. Wręcz tryska pozytywną energią. Ma przyjaciółkę Gabrielle. Znajomi i przyjaciele mówią na nią "Kim". Podczas wakacji przeżyje niezwykłą przygodę, pozna wspaniałych ludzi (konkretnie pięciu chłopaków). Dwóm z nich nieźle namiesza w życiu...




Gabrielle Swan - osiemnastoletnia dziewczyna, o blond włosach i niebieskich oczach. Pochodzi z Kanady, lecz w wieku 7 lat przeprowadziła się z rodzicami do Polski, gdzie poznała swoją przyjaciółkę, Kim. Jest miła, sympatyczna, wrażliwa, bardziej zrównoważona od Kimberly. Można powiedzieć, że zawsze przestrzega ją przed popełnianiem głupstw, ale najczęściej w nich uczestniczy. Wspólnie z nią wyjeżdża na wakacje do Anglii, gdzie spotka miłość swojego życia...


Harry Styles- osiemnastoletni chłopak, o brązowych, kręconych włosach i zielonych oczach. Mieszka w stolicy Anglii, Londynie wraz z czwórką przyjaciół. Należy do popularnego na całym świecie zespołu One Direction, zarazem jest idolem miliona nastolatek. Jest zwariowany, szalony, miły, uśmiechnięty, przystojny, zabawny, obdarzony niezwykłym talentem w postaci pięknego głosu. Jeszcze nie przypuszcza, że jedna impreza może zmienić w jego życiu diametralnie wszystko...


 

Zayn Malik- dziewiętnastoletni chłopak, o czarnych włosach z blond pasemkiem na grzywce i brązowymi oczami. Mieszka w stolicy Anglii, Londynie wraz z czwórką przyjaciół. Jest członkiem popularnego zespołu One Direction i idolem wielu nastolatek. Uchodzi za najbardziej niegrzecznego chłopaka w boysbandzie. Jest miły, sympatyczny, szalony, przystojny, zabawny, ma piękny głos, którym zachwyca mnóstwo fanek. Nie wie jeszcze, że zakocha się na zabój w pięknej dziewczynie, która zmieni jego patrzenie na świat...


Louis Tomlinson- dwudziestojednoletni chłopak, o brązowych włosach i niebieskich oczach. Mieszkaniec Londynu. Ma czwórkę zwariowanych przyjaciół. Należy do popularnego boysbandu One Direction. Jest miły, sympatyczny, zabawny, szalony, obdarzony niezwykłym i słodkim głosem oraz poczuciem humoru. Potrafi rozśmieszyć nawet największego gbura. W te wakacje pozna dziewczynę, która nieźle namiesza mu w głowie...


 

Niall Horan- dziewiętnastoletni chłopak, o blond włosach i niebieskich oczach. Pochodzi z Irlandii, lecz mieszka w Londynie z czwórką przyjaciół. Jest członkiem popularnego zespołu One Direction. Jest miły, sympatyczny, wiecznie uśmiechnięty, pogodny i wiecznie głodny. Posiada również piękny głos, którym zachwyca mnóstwo fanek i zabójczy śmiech. W wakacje pozna dwie wspaniałe dziewczyny, które z czasem staną się jego przyjaciółkami...


Liam Payne- dziewiętnastoletni chłopak, o brązowych włosach i brązowych oczach. Mieszka w Londynie wraz z czwórką przyjaciół. Należy do sławnego na cały świat zespołu One Direction. Jest miły, sympatyczny, wiecznie uśmiechnięty i pogodny. Zawsze służy dobrą radą, ma nawet opinię terapeuty. Posiada wspaniały głos, który stanowi miód dla uszu dla mnóstwa jego fanek. W wakacje pozna dwie wspaniałe dziewczyny, które z czasem staną się jego przyjaciółkami...


Wiem, że w opisie Nialla i Liama napisałam na końcu to samo, ale nie miałam już na to kompletnie pomysłu x D  Mam nadzieję, że post Wam się spodoba i liczę chociaż na kilka komentarzy ; ) Zaznaczam, że dwaj ostatni bohaterowie pojawią się tylko czasem, ale nie martwcie się: BĘDĄ ; )  Zaś Gabrielle została obdarzona tym imieniem na cześć mojej przyjaciółki, Gabrysi ; D  Mam nadzieję, że będzie zadowolona ; )
Na dzisiaj tyle ; ) W przyszłym tygodniu dodam prolog ; )  Na razie, kochane!





5 komentarzy:

  1. Cudny nowy blog!! Już nie mogę się doczekać prologu ;D
    Anka ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah! Już masz u mnie fana kochana! He he Harry! Będzie walka o dziewczynę? No, no... Nie mogę się doczekać prologu. Tak sem na nich paczę i myślę "Jak tu ich nie kochać"? XD Ja głupia!
    No! Widzę, że Iwonka się chodź raz na coś przydała ;P IWONA!!! MASZ POZDROWIENIA ODE MNIE!!!
    Weź tam pogoń Gabrysię, żeby w końcu tego bloga napisała :P I pozdrów ją ode mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się bardzo ciekawie :D
    Aż mnie od środka skręca z tej ciekawości :)
    Czekam na prolog/rozdział i zapraszam do sb (nowy blog):
    milosc-niejedno-ma-imie.blogspot.com
    P.S. Błagam informuj mnie !! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. NIE JESTEM IWONKA, TYLKO IWONA! ZAPAMIĘTAJ TO SOBIE, MAGDA! I TY ZUZKA TEŻ! NIE NAZYWAJCIE MNIE 'IWONKA' BO CZUJĘ SIĘ JAK DZIECKO
    =,-' x 76216534243524351353

    Zulciu! Ty też masz pozdrowienia ode mnie! I Maćka też pozdrów! <3. xx

    #yvonne_malik <3`

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam, czekam, czekam, bozapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń